ali4ux

ali4ux

ali4ux

ali4ux

https://www.instagram.com/ali4ux

بایگانی

الحمدالله که مادرمی

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱ ب.ظ


شهادت بهترین بانوی جهان، فاطمه الزهرا تسلیت...
الحمدالله که مادرمی....

نظرات  (۷)

منم بهت تسلیت میگم..همچنین به تموم مسلمونای جهان..

نمیدونی چقد خوشحال شدم که یکی هم پیدا شده ازین پستا بزاره...

و این کلیپ و صدارو من بشدت دوستش دارم..

ممنون که گذاشتی..

پاسخ:
سلام، ممنونم، همچنین.
ممنونم، منم از این پست ها خوشم میاد:)
چه خوب تو این کلیپ هم نظریم، من هم ریتم صدا و معانی آن 
را دوست دارم.
خواهش می کنم.
ممنونم که وقت گذاشتی و نظر خیلی قشنگت رو نوشتی؛)

منم تسلیت میگم 

امیدوارم مادر مهربونمون روزی بشه الگویه تک تک دختران سرزمینمون 

پاسخ:
سلام، ممنونم، ان شاءالله به زودی ها بشه الکوی تک تک دختران این خاک و بوم.

سلام..

خواهش میکنم..

 

نمیدونم چرا نوع کامنت گذاشتنات و جواب دادن به کامنتات منو یاد یکی میندازه...

به هر حال خوبه همچین ادمایی توی بیان هست:)

 

پاسخ:
سلام
زنده و سلامت باشید
:)
خوش به حالش؛)
من مقلد حرف ها و پاسخ کامنت های قشنگ دیگرانم که اون ها
رو تو پاسخ کامنت هام بهره ببرم.
بله، بله؛)

همچنین..

 

خوش به حال اون شخص که مثل شماست!!؟!!

خیلیم عالی..

پاسخ:
خوش به حالش که باعث شده، من ازش چیزی یاد بگیرم
شاید از شما هم یادبگیرم، خدا داند.
و پس پیشاپیش خوش به حالتان؛)

اها..گرچه شما نمیشناسیدش...

اینم هست..

:)

همچنین شما....

پاسخ:
همون ناشناس از نظرم بمونه بهتره؛)
ممنونم؛)

:)

خواهش:)

پاسخ:
:)
سلامت باشید؛)

همچنین:)

پاسخ:
؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی